ZADANIE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na fundamencie oglądania odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Przełomy Missouri; Arthur Penn
Przed egzekucją; Tim Robbins, Dzwony z głębi; Werner Herzog
Bez dachu i praw; Agnès Varda
Cube; Vincenzo Natali, Władca Pierścieni: Dwie Wieże; Peter Jackson
Ostatni dzień lata; Tadeusz Konwicki
Nieodwracalne; Gaspar Noé, Zbrodnicze życie Archibalda de la Cruz ; Luis Buñuel
Buntownik z wyboru; Gus Van Sant, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Czarny blues; Spike Lee
Dziewiąte wrota ; Roman Polański, Patch Adams; Tom Shadyac
Zmruż oczy; Andrzej Jakimowski
Straszny film; Keenen Ivory Wayans
ĆWICZENIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę integracyjną na fundamencie teledysku do jednego z poniższych utworów muzycznych:
Brygada Kryzys, Brygada Kryzys, Illusion, 2
Cranberries, The, No Need To Argue, Golden Life, We All Need Love, Seahorses, The, Do It Yourself
Jimi Hendrix Experience, The, Electric Ladyland, Gerry And The Pacemakers, How Do You Like It?, Sting, …Nothing Like The Sun
Genesis, The Lamb Lies Down On Broadway
ZADANIE NR 3: – Kwestia poprawnego prezentowania profesjonalnych instrukcji. Przygotować adekwatną dla typowego pacjenta ulotkę przyjmowania jednej zznajdujących się na naszej liście leków:
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
18.2, Witamina D i jej metabolity – colekalcyferol i kalcyfediol
110.1, Leki przeciwgrzybicze do stosowania doustnego – pochodne triazolu – stałe postacie farmaceutyczne
200.1, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – proszki i aerozole
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu