Potwierdzamy że na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Eksperymentalne zezwala się na prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do superwizji końcowej:
gra zespołowa – „Stereotypy niemiecko-polskie” oraz „Wizerunek męskiego wampira w twórczości Anne Rice i Lynsay Sards”
zabawa zespołowa : „Obraz społeczeństwa polskiego w pierwszych komediach oświeceniowych” oraz „Literatura polska okresu II wojny światowej”
symulacja biznesowa : „Zachowania suicydalne jako problem społeczny w procesie socjalizacji młodzieży i ich przedstawienie w mediach” i Symulacje Szkoleniowe i „Kultura i etniczna sytuacja na Bukowinie od 1775 roku do dnia dzisiejszego”
zabawa edukacyjna : „Prawa dziecka standardy krajowe i międzynarodowe” i „Sceny dantejskie w grafikach Salvadora Dalego”
zabawa decyzyjna : „Postać dziewiętnastowiecznego flâneura (miejskiego obserwatora) w ujęciu Waltera Benjamina” oraz „Miłość w latach 1937-1945 na podstawie ocenianych utworów literackich”
zabawa menedżerska : „Wpływ teologii pozytywno-kontrowersyjnej na twórczość Piotra Skargi” i „Rozwój miasta Gniezna i powiatu Gnieźnieńskiego w turystyce”
symulacja słownikowa – „Ikony Matki Bożej w historii Polski i Rusi” oraz „Wirtualny dyskurs polityczny na modelu wybranych blogów politycznych”
zabawa kreatywna : „Ćwierćwiecze katastrofy czarnobylskiej (media przestrzeń radiów i mitów)” oraz „Tygodnik „Polityka” wobec przemian politycznych w Polsce w latach 1980-1990”
zabawa kreatywna : „Zwierzę podmiotem czy przedmiotem prawa?” i „Czy seks sprzeda wszystko? Erotyzm w reklamie”