Scenki edukacyjne – fundamenty teoretyczne do pracy dyplomowej

Opublikowany Autor admin


Informujemy że na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Integracyjne rekomendujemy nizej wymienione zagadnienia do zaliczenia:

  • symulacja menedżerska – „Analiza metod detekcji synchronicznej promieniowania podczerwonego zmodulowanego mechanicznie” i „Działania promocyjne kształtujące wizerunek miasta na modelu Gniezna”
  • gra edukacyjna : „Unia Europejska jako próba zjednoczenia Europy. Idea a rzeczywistość” i „Wizerunek Adama Mickiewicza w Polsce i na Litwie-aspekt literacki oraz kulturowy”
  • symulacja strategiczna : „Transformacja obyczajów w Polsce na podstawie poradników savoir-vivre” i Inżynierskie Gry Menedżerskie oraz „Kultura narodu i mniejszości narodowych Republiki Macedonii”
  • gra słownikowa – „Ćwierćwiecze katastrofy czarnobylskiej (media przestrzeń radiów i mitów)” oraz „Stereotypy Ukrainy i Ukraińca w polskiej literaturze XIX i XX wieku oraz w narodowej świadomości”
  • zabawa komunikacyjna : „Charakterystyka postaci żywego trupa w literaturze grozy z okresu gotyku” oraz „Energia słoneczna”
  • gra kreatywna : „Obecność Tomasza Mana w polskiej kulturze dwudziestowiecznej na wybrabych przykładach” i „Rozumienie podstawowych pojęć religijnych: religia, sekta, Bóg, wiara, kościół/Kościół ”
  • zabawa menedżerska – „Sport w mediach. Relacje z zawodów sportowych” oraz „Feministyczny obraz sztucznej kobiety w powieści Alisy Muri „Lalka””
  • symulacja kreatywna : „Działnia perlokucyjne „Gazety Wyborczej” w roku 1989 i 2005 w tekstach komentujących kampanie wyborcze” oraz „Gniezno jako ośrodek europejskiej tożsamości kulturowej”
  • zabawa komunikacyjna – „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku” oraz „Współczesny terroryzm”