Ćwiczenia z zarządzania – zalecenia do pracy zaliczeniowej

Opublikowany Autor admin


Informujemy iż na studiach Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Doświadczalne dopuszcza się poniższe tezy do superwizji końcowej:

  • zabawa lingwistyczna – „Gry komputerowe ich środowisko, wybrane aspekty pozatechniczne i odbiorczy” i „Modele wychowania w Grecji starożytnej”
  • gra edukacyjna – „Kongres w Berlinie jako punkt zwrotny w dziejach Półwyspu Bałkańskiego i ostatni etap wojny rosyjsko – tureckiej w latach 1877-1879” i „Poezja Polska i macedońska II połowy XX wieku”
  • zabawa edukacyjna – „Obraz średniowiecznej inkwizycji w powieści Umberto Eco „Imię róży”” i Gry Decyzyjne oraz „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.”
  • gra edukacyjna : „Dziedzictwo retoryczne we współczesnej reklamie” i „Zamek w Kórniku jako ośrodek narodowej tożsamości”
  • zabawa słownikowa – „Media na Bałkanach i ich rola w ksztaltowaniu ogólnej świadomości kulturowej w różych społeczeństwach w różnych okresach” i „Promocja gminy-droga do samorządowego sukcesu na przykladzie gminy Dąbrowa w województwie kujawsko-pomorskim ”
  • symulacja decyzyjna : „Walory krajoznawcze województwa podlaskiego” i „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
  • symulacja edukacyjna : „Obszary ekologicznego zagrożenia w Polsce” i „Potencjał turystyczno-rekreacyjny Zalewu Muchówka w Siedlcach”
  • gra zespołowa – „Wikipedia jako „rzetelne” źrodło informacji” i „Językowy obraz współczesnego wesela polskiego”
  • symulacja lingwistyczna – „Mit projektu Riese” oraz „Problem macierzyństwa w dyskursie feministycznym”